Laatste loodjes - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Elise en Ellis Bor - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Elise en Ellis Bor - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Elise en Ellis

28 Oktober 2014 | Nederland, Ter Aar

Lieve familie, vrienden/vriendinnen en collega's,

Nog maar een paar zware laatste loodjes te gaan en ons avontuur naar Zuid-Amerika gaat beginnen. Nog niet alle voorbereidingen zijn getroffen en er is zeker nog een klein 'to-do lijstje', maar de gezonde spanningen zijn er al wel. Een tijdje....
Op maandag 3 november gaat het gebeuren. We ontvluchten de koude, gure Hollandse herfst/winter en vliegen via Miami (Lees: avondje cocktails drinken op Miami beach) naar La Paz, Bolivia.
Om ons vervolgens daar de eerste paar dagen op 4200m hoogte te gaan vermaken.
Wanneer we waar zijn, weten we niet en daar gaan we ons ook vooral niet druk om maken.
Wat we wel weten is dat we eind januari vanuit Bogota, Colombia, weer terug vliegen naar huis. Maar daar willen we ons voorlopig nog even niet mee bezig houden.
We hebben dus 3 maanden de tijd om van Bolivia, via Peru, naar Colombia te reizen.
Om de communicatie daar een stuk makkelijker te laten verlopen hebben we ook nog wat Spaanse voorbereidingen getroffen.
We kunnen een aardig, vooral oppervlakkig, praatje maken en ons prima redden op het terras. "Una cervesa y un vino blanco, por favor."
Voor de meer praktische zaken is nog wel wat oefening nodig maar met onze motivatie en het Spaanse boekje (wat al weken ingepakt zit en mee MOET), komt dat zeker goed.

Wij zullen ons best doen om jullie op deze manier een beetje op de hoogte te houden van onze reis.
We hebben er zin in!!!

Hasta luego,

Besos E&E

• 28 Oktober 2014 - 20:55

Janise:

Heel veel plezier meiden en een fijne vakantie.xxx

• 28 Oktober 2014 - 21:28

Esther:

Ja dames, het grote avontuur gaat bijna beginnen! Klinkt allemaal goed hoor! Succes met de laatste voorbereidingen! X Esther

• 28 Oktober 2014 - 23:01

Susana:

A disfrutar chicas! Hele fijne reis meiden...Besos

• 28 Oktober 2014 - 23:23

Sabine:

Oeh spannend! Maar ik weet nu al dat het een onvergetelijke reis gaat worden! Succes met de voorbereidingen en de nodige gezonde spanningen ;). Let een beetje op me zussie Elise :)! Xxx

• 29 Oktober 2014 - 07:39

Martine Bor:

..... en dan is het in 1x bijna zover!!! Wij wensen jullie een geweldige tijd!!! Buen viaje!!

• 29 Oktober 2014 - 14:12

Eline :

Dat klint goed meiden! Succes met de laatste voorbereidingen.
    Een goede reis en voor daar volop genieten samen!
    Xx Eline

• 29 Oktober 2014 - 23:16

Wiske:

Jaaah Lellebellen... ik heb me ook aangemeld... wil niets missen!

En wat ga ik jullie zo ontzettend missen! Maar wens jullie ook zoveel plezier met dit mooie avontuur! Kijk al uit naar het eerste verhaal!

Dikke zoen Wis

• 30 Oktober 2014 - 18:35

Susana:

Spannenddddd...het gaat een geweldige avontuur worden. Over jullie Spaans maken jullie geen zorgen, het komt allemaal goed. Mocht jullie niet uitkomen, ya sabeis! Laat het mij weten. Un beso muy grande